Kategorier
Artikler

Sådan kommer du i gang med digital tidsregistrering

Digital tidsregistrering bliver mere og mere udbredt på arbejdspladserne. Det er nemt at forstå hvorfor, da det giver en mere effektiv og præcis styring af den tid, der bruges på et projekt. Det er dog ikke alle, der er bekendt med, hvordan digital tidsregistrering fungerer, og derfor kan det være en udfordring at komme i gang med. Her får du et par gode råd til, hvordan du kommer godt i gang med digital tidsregistrering.

Find det rette system til din virksomhed

Der findes mange forskellige systemer til digital tidsregistrering, og det kan være svært at finde ud af, hvilket system der er det rigtige for din virksomhed. Derfor er det en god idé at undersøge markedet, og se hvilke systemer der findes, og hvilke systemer der er anbefalet.

Test systemet af

Når du har fundet det system, der passer bedst til din virksomhed, så er det en god idé at teste systemet af. Det kan være en god idé at oprette et testprojekt, hvor I bruger systemet til at registrere tiden. På den måde kan I få et godt indblik i, hvordan systemet fungerer.

Træn dine medarbejdere

Når I har besluttet jer for at bruge et digital tidsregistreringssystem, så er det en god idé at træne dine medarbejdere i, hvordan systemet fungerer. Det er ikke alle, der er bekendt med, hvordan et digital tidsregistreringssystem fungerer, så sørg for alle medarbejdere har gennemgået systemet.Få meget mere information og bliv klogere om digtal tidsregistering inde på Customoffice.dk.