Nutidens firmaer og virksomheder forsøger hele tiden at udvikle nye måder at nå ud til deres kunder og forbrugere på. Nogle vælger sjove og underholdene reklamer, nogle vælger forskelligt merchandise, mens andre vælger mobilcovers med et smart firmalogo på. Der er delte meninger om, hvor vidt dette er en god ide eller ej. Der er både fordele og ulemper ved at få lavet ens firmalogo på mobilcovers. Går du lige nu og overvejer muligheden? Så læs med her hvor du får alt den information, du skal bruge.
Fordele
Der er rigtigt mange fordele ved at få lavet sit firmalogo på et smart mobilcover. En af fordelene er blandt andet, at man kan nå en helt ny målgruppe – herunder eksempelvis unge, der går meget op i gadgets og mobilcovers. Derudover kan det være en helt unik og gylden mulighed for at opnå opmærksomhed og omtale til dit firma. Ved blot et hurtigt kig på et mobilcover, kan folk blive fascinerede af firmaet, og dette vil skabe ekstra nysgerrighed hos mange forskellige kundebaser. Du kan finde mange flotte covers, så her er det bare med at slippe sin indre kreativitet løs. Du vil måske blive overrasket over, hvor mange forskellige designs du kan lave blot på ét enkelt slags cover. Mulighederne er uendelige, hvis man blot tør kaste sig ud i projektet.
Ulemper
Der er som udgangspunkt ingen ulemper ved at lave sit firmalogo på mobilcovers. Der er dog stadig ting, man skal overveje, inden man kaster sig ud i projektet. Det er for eksempel værd at overveje, hvem ens målgruppe er. Hvis ens målgruppe er ældre mennesker på over 70, som ikke nødvendigvis går meget op i telefoner, gadgets og mobilcovers, kan det være en gode ide at overveje en anden markedsføringsstrategi. En anden ulempe kan være prisen på de fine mobilcovers. Uanset om mobilcoversne blot er til eget brug i firmaet, eller om det er til markedsføring i offentligheden, kan det blive en dyr fornøjelse. Du kan læse mere om priserne på mobilcovers med firmalogo på https://prispresseren.dk/kategori/mobiltilbehoer/mobilcovers/. Spørg altid en professionel til råds, hvis du er i tvivl.