Kategori: Artikler

  • Innovative e-handelstips til 2021

    Annonce

    Flere og flere butikker er begyndt at sælge produkter online. Det kan være en langt billigere løsning, når der skal sælges produkter. Webshops har ikke udgifter til husleje, varme og ekspedienter. Mange vælger derfor online-løsningen. Det kan være, at du netop har startet din egen webshop, og derfor leder du efter gode e-handelstips. I denne artikel får du gode tips, som du kan bruge på din webshop. (mere…)

  • Sådan kan din virksomhed smart anvende magneter til markedsføring

    Annonce

    Selvom vi lever i så højteknologisk verden som vi rent faktisk gør, så er magneter overraskende nok stadig en rigtig god hjælp indenfor en virksomheds markedsføring overfor deres kunder. Denne artikel vil dykke lidt længere ned i de mange gode anvendelser de beskedne magneter har at byde på.

    Til kalenderen

    Både ansatte og kunder har brug for en pålidelig kalender. Ved at anskaffe sig en god magnet kalender, så har du først og fremmest en nøjagtig kalender i et helt år. Men endnu vigtigere kan du også have din virksomheds logo eller navn stående foran, så du samtidigt får lidt ekstra eksponering.

    Til nødnumre

    Langt de fleste af os er nok klar over, at hvis der sker noget, så skal man blot ringe til 112. men hvad med alle de andre vigtige nødnumre. Hvad med at bruge de ydmyge magneter til at hænge alle disse livsvigtige numre op. Du skal blot sørge for at disse hænger et synligt sted, og du vil nu kunne reagere lynhurtigt hvis uheldet skulle være ude.

    Servicevirksomhed? Følg med i branchen her

    Til velgørende formål

    Hvis din virksomhed skulle støtte et bestemt velgørende formål eller gruppe, så er magneter faktisk som sendt fra himlen. De kan nemlig fungere som vigtigt led i at sprede det gode budskab, og samtidigt vise virksomhedens sociale bevidsthed. Kunder elsker trods alt også, at deres yndlingsvirksomhed også udviser en etisk bevidsthed ved at støtte op om en god sag.

    Til fotoramme

    Vi mennesker har naturligvis en tendens til at elske billeder af vores ferieoplevelser, familie, venner samt kæledyr. Selvom der blot er tale om et billede på frokoststuens køleskab, så vil magneter være et fantastisk redskab til at skabe en lille improviseret fotoramme. Din virksomhed kan også vælge at producere en særlig magnetisk fotoramme med virksomhedens logo, der så kan gives til deres kunder. På en ganske økonomisk vis kan man således få skabt større bevidsthed om ens brand, og samtidigt give kunderne en ramme til alle deres minder.

    Til bilen

    Var du klar over at der findes magnetskilte, der nemt kan påsættes ethvert køretøj? Fordelen ved denne type skiltning er selvfølgelig, at de også nemt kan fjernes uden at efterlade mærker på bilen. En god metode til at få lidt ekstra reklame for din virksomhed vil være, at få trykt magneter med logo, der så gives til kunderne. Disse kan så påføres deres biler, og vupti, tusindvis af mennesker vil nu kende til din virksomheds eksistens.

  • Giv dine medarbejdere overblikket med et pensionstjek

    Annonce

    Som øverste boss er du uden tvivl bekymret for dine ansattes ve og vel. Måske tilbyder din virksomhed de ansatte en privat sundhedsforsikring til at varetage medarbejdernes sundhedsbehov. Måske har du indrettet kontoret med en god kantine eller endda et underholdningsrum. Hvis dette er tilfældet, så er der selvfølgelig en rigtig god chance for, at du står med en flok glade ansatte på hænderne. Og generel tilfredshed kan oftest måles i deres præstationer på jobbet. Glade ansatte er nemlig lig med en god virksomhed med ofte langt bedre resultater på bundlinjen.

    Tilbyd dine ansatte et pensionstjek

    Som prikken over i’et bør du nu give dine ansatte tilbuddet om at få et grundigt pensionstjek. Et pensionstjek er nemlig en glimrende måde at give dine ansatte en smule overblik og ro i sindet på. Og den gode nyhed er, at størstedelen af de danske pensionselskaber faktisk tilbyder pensionstjekket – ofte endda som selvbetjeningsværktøj. Ved at tilbyde dine ansatte et pensionstjek, så sørger du nemlig for at give dem et langt mere præcist overblik over deres nuværende økonomiske situation, samt hvorledes dette vil udmønte sig i deres pensions størrelse. Læs mere om pensionstjek her, så du kan få lidt mere uddybende oplysninger om emnet.

    Læs evt. flere business artikler her

    Hvordan fungerer pensionstjekket?

    Når man anvender pensionstjekværktøjet, så vil en persons indtægt nu inddeles i tre farver – nemlig rød, gul og grøn. Hvis man efter endt tjek står med en grøn farve, så betyder dette, at din økonomi ser ganske fornuftig ud. Nærmere bestemt betyder en grøn vurdering, at der ikke vil være den store forskel på dit nuværende rådighedsbeløb og dit fremtidige pensionsbeløb. Hvis medarbejderen til gengæld får en gul eller rød vurdering, så vil dette være et klokkeklart signal om, at der er visse ting, der skal rettes op på – og gerne med professionel rådgivning. Det vil jo nemlig være i de flestes interesse at bevare den samme levestandard som pensionist. Hvis du som arbejdsgiver med et pensionstjek kan være med til at hjælpe, så vil den ansatte uden tvivl være dig rigtig taknemmelig. Som prikken over i’et kan du måske endda overveje at have en pensionsordning i din virksomhed.

     

     

  • Få gang i markedsføringen så du kan tiltrække kunder

    Annonce

    Det betyder meget for en virksomhed at have en god markedsføring, da dette er medvirkende til, at der kommer kunder i butikken. Som tømrerfirma er der mange konkurrenter på markedet, hvilket gør, at du er nødt til at ændre din markedsføring indimellem. (mere…)

  • Håndværkervirksomhed? Sådan sælger du nyt tag og gulvafslibning online 

    Annonce

    Er du ejer af en håndværkervirksomhed, og skal du sælge dine servicer? Det kan godt lyde som en sværd og uoverskuelig opgave, men det er måske ikke så slemt igen. Det vigtigste er reklamering. Du skal sørge for af folk ser hvad du kan, og hvilke servicer som du udfører.

    Reklamering

    Mange folk, både unge og voksne bruger sociale medier meget. Dette giver dig en god mulighed for at reklamere for nyt tag til boliger og gulvafslibning af diverse gulve. Hvis din virksomhed tilslutter jer de diverse sociale medier kan i reklamere for virksomheden. Her kan I vise kvaliteten af servicen, I får muligheden for at være i kontakt med jeres kunder, uanset om det er faste kunder eller nye kunder. I får muligheden for at svare på spørgsmål, og dele jeres priser. Sociale medier er fremtiden når det kommer til at sælge servicer online.

  • Danske virksomheder fester i telte

    Annonce

    Mange virksomhedsejere lejer et telt til personalefesten. Der er da også mange gode grunde til at leje et telt. Først og fremmest er det økonomisk. Et telt er som regel billigere, end leje af et forsamlingshus.

    Dernæst kan I holde festen udenfor. Det er nemlig smart at leje et telt når sommeren er kommet til landet. Så kan I nemlig nyde det gode vejr, på samme tid med, at I har ly for vejr og vind. Hvis der kommer en byge, har I teltet som opholdssted.

    Læs videre, hvis du vil lære mere om alle fordelene ved at leje et telt til personalefesten.

    Derfor skal du leje et telt til personalefesten

    Som tidligere nævnt, er teltet perfekt til sommervejret. Det egner sig ikke til vintervejr og sne, men når sommeren kommer til landet, er teltet ideelt. Så kan festens deltagere være udenfor, for at nyde det gode vejr. Folk kan nemt komme ud for at ryge, og du kan sætte nogle borde og stole udenfor teltet, hvor folk kan sidde og sole sig.

    Når der bliver mørkere og koldere om aftenen, kan I alle rykke jer indenfor i teltet. Når mange mennesker bliver samlet i et telt, bliver der automatisk varmt. Hvis du alligevel er bange for, at der bliver for koldt, kan du eventuelt købe et par varmelamper.

    Når du lejer et telt sparer du en hel del på festbudgettet. Det er nemlig en af de billigste måder at holde fest på. Når du lejer et telt, bliver der råd til noget mere på nogle af de andre poster.

    Du kan eventuelt hyre en bartender, eller måske en DJ? Du kan også beholde pengene og investere dem i din virksomhed. Som virksomhedsejer kan man altid finde noget at bruge pengene på.

    Hvordan lejer man et telt?

    Er du i tvivl om, hvordan man lejer et telt? Det er faktisk meget enkelt. Bor du f.eks. i Roskilde kan du let finde teltudlejning i Roskilde. Dette skyldes at du kan finde telte online og købe dem i alle egne af Danmark. Du kan finde små økonomiske telte og store luksus telte. Så det er bare med at finde ud af, hvilket telt din personalefest har brug for.

  • Virksomheder skifter til LED lys i 2020

    Annonce

    Som virksomhedsejer kender du måske allerede til vigtigheden af at have en god belysning. Hvis du har en fysisk butik er det vigtigt at have noget skarpt lys, som kan sætte fokus på dine produkter.

    På kontoret er det mindst lige så vigtigt at have nogle gode lyskilder. Her kan en god belysning nemlig sørge for, at dine medarbejdere er glade og tilfredse.

    Derfor er du, som virksomhedsejer, faktisk en storforbruger af lys. Derfor er det vigtigt at have den mest effektive og pris-besparende form for lys. Dette får du med LED lys.

    En klimavenlig lyskilde

    Med LED lys får du en klimavenlig lyskilde. Den bruger nemlig ikke lige så meget energi, som eksempelvis glødepæren. Dette betyder også, at du sparer nogle penge på el-budgettet.

    I disse tider bliver vi mere og mere opmærksomme på de menneskeskabte klimaforandringer. Derfor må vi alle gøre en forskel, hvis vi vil vende den katastrofale udvikling. Mange virksomhedsejere har allerede omstillet deres virksomhed til at blive mere klimavenlig. Så måske bør du hoppe med på bølgen?

    De klimavenlige LED lys er en nem måde, hvorpå du kan gøre din virksomhed mere klimaneutral. Som et plus sparer du nogle penge på el-budgettet. Hvis du har flere butikker rundt omkring i landet, kan dit el-budget nemt komme op på et højt beløb. Derfor gælder det om at holde denne udgift nede. Det kan du gøre ved at købe LED lys til din virksomhed.

    Hvor skal du købe dine LED lys?

    Hvis du vil spare mest muligt, gælder det om at købe dine LED lys fra en billig forhandler. Derfor bør du købe dine LED lys på Mrperfect. Her finder du et overraskende stort udvalg af LED lys og andre former for lyskilder.

    Du kan både få store og skarpe lys samt små hyggelige lyskilder. På den måde kan du indrette din butik og kontor bedst muligt. Det er nemlig vigtigt, at du også har nogle hyggekroge, hvor belysningen ikke er kraftig. En dæmpet belysning får dine medarbejdere til at stresse ned og slappe af. Dette er vigtigt i en travl hverdag. Så kan de vende tilbage til arbejdsopgaverne med en fornyet energi.

  • Se guiden over de bedste net kontorstole

    Annonce

    Vil du gerne finde den helt rigtige kontorstol? Så er du kommet til det rette sted. Der er et væld af net kontorstole at vælge imellem, så det kan være svært at finde frem til den perfekte net kontorstol. (mere…)

  • Vælg en elbil som firmabil

    Annonce

    Har du brug for en firmabil? Så bør du vælge en elbil som firmabil!

    Her kan du læse mere om hvorfor det er en god ide og hvordan du kan lære mere om dem

    Hvorfor vælge en elbil som firmabil?

    Hvorfor skal du vælge en elbil som firmabil? Det skal du fordi det er meget bedre for miljøet.

    I dag er det meget vigtigt at vi alle passer rigtig godt på miljøet og det gælder også i forbindelse med arbejdet. Når du nu alligevel skal have en firmabil, så er det jo en god ide at have den som elbil i stedet for.

    Hvorfor gå ud og købe en almindelig en når du kan købe en der kører på el i stedet for.

    Lær mere om dem

    Hvis du gerne vil have en elbil som firmabil, så er det en god ide at undersøge sagen lidt og vide lidt mere om den. På https://prestigebil.dk/ kan du læse mere om elbiler og mange andre flotte biler.

    Når du ved mere om elbiler, så kan du også meget nemmere tage et godt valg og få fat i en, som passer til dig og dit behov. Jo mere du ved om biler generelt jo bedre. En oplagt mulighed er også at lease firmabilen, det kan du læse mere om her privatleasing.org.

     

  • Har du styr på årsregnskabet?

    Annonce

    Vi nærmer os med hastige skridt afslutningen på dette år og som selvstændig betyder det også at nu er der snart et helt år, som der skal laves regnskab for. Men har du styr på hvad du skal bruge for at kunne lave et korrekt årsregnskab?

    Læs mere om årsregnskab her eller læse videre herunder, hvor du kan finde super kortfattet information om, hvordan du kan gribe dit årsregnskab an.

    Med det rigtige forarbejde bliver udførelsen af årsregnskabet nemmere

    Selvfølgelig er der mange forskellige måder hvorpå man kan forberede sig på sit årsregnskab. Men det er ofte en god ide hvis man i løbet af året husker at sørge for at få bogført korrekt og regelmæssigt. For ellers ender du blot med at sidde med det hele inden årsregnskabet skal laves og indleveres. Det kan medføre en del stress og derfor også en hel del fejl, hvilket jo er ærgerligt.

    Derfor er det langt bedre hvis du husker at tage dig den fornødne tid hver måned til at få styr på dine faktura, bilag og så videre. På den måde kan årsregnskabet blive udført så nemt som muligt.

    Hvad, hvorfor og hvordan?

    Som navnet tydeligt viser så er et årsregnskab et samlet regnskab for hele det år der er gået. Dette indeholder elementerne resultatopgørelsen og balancen. De fortæller henholdsvis om hvordan din virksomhed har gjort brug af sine økonomiske midler og hvorvidt virksomheden har overskud eller underskud.

    Grunden til at man som selvstændig hvert år skal indlevere et årsregnskab for et firma, er at skat på den måde kan se hvordan det forgangne regnskabsår er gået for dom virksomhed. På den måde kan de sikre sig at du har betalt den rette mængde skattekroner.

    Det kan dog være udfordrende at holde styr på de mange forskellige krav og regler, der er i forbindelse med udførelsen af et årsregnskab. Derfor kan det være en god ide at få en revisor til at gøre dette for en.

     

CVR-Nummer DK-374 077 39